برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید.
در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است.
پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید.
در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه
و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.
1. پرداخت آنلاین از طربق درگاه زرین پال
2. پرداخت به صورت اقساطی از طریق اعتبار اسنپ پی
رضایت شما برای ما در لیتو در اولویت قرار دارد. با این حال، در صورتی که پس از ثبت سفارش تصمیم به انصراف از خرید بگیرید، امکان بازگشت کالا تنها تحت شرایط مشخصی امکانپذیر است.
شرایط پذیرش مرجوعی کالا در صورت انصراف از خرید:
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد؛ به این معنا که هیچگونه تغییر ظاهری، آسیب یا نشانهای از استفاده در آن وجود نداشته باشد.
در مورد کالاهای دارای پلمپ یا بستهبندی کارخانهای، تنها در صورتی درخواست بازگشت پذیرفته میشود که پلمپ محصول باز نشده و مخدوش نشده باشد.
لوازمی که به دلایل بهداشتی یا فنی در دستهی «غیرقابل بازگشت» قرار دارند، شامل این بند نمیشوند.
کلیه هزینههای ارسال و دریافت در صورت انصراف از خرید، بر عهدهی خریدار خواهد بود.
‼️کلیهی محصولات دستهی لایفاستایل (لوازم شستشو و نظافت، تجهیزات سلامتی و پزشکی، تجهیزات آرایش و استایل مو، لوازم بهداشت فردی، انواع تراول ماگ و فلاسک، لوازم پخت و پز آشپزخانه و انواع نوشیدنی ساز) و همچنین محصولات در دسته لوازم جانبی موبایل نظیر هندزفری، هدفون، ایرپاد و سایر محصولات درونگوشی، قاب و گلس، محافظ لنز و هولدرهای داری پوشش چسبنده، به دلیل ماهیت مصرفی و بهداشتی، از قانون بازگشت کالا مستثنی هستند و تنها در صورت وجود ایراد یا مغایرت ظاهری با سفارش ثبتشده امکان بررسی و تعویض آنها وجود دارد.
تعویض یا مرجوع کالا تا 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری، حداکثر دوبار پس از خرید و با قیمت روز صورت می پذیرد.
مشتری گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که کالاهای دریافتی میبایست بلافاصله پس از تحویل، مورد بررسی و تست قرار گیرند. در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال، لازم است حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت، مراتب به شرکت اعلام گردد.
همچنین فرآیند مرجوعی باید حداکثر ظرف مدت ۷ الی ۱۰ روز از زمان تحویل کالا آغاز شود. صرفاً اعلام خرابی بدون ارسال کالا در بازه زمانی مقرر، به منزله پذیرش مرجوعی (هفت روز ضمانت بازگشت) خارج از موعد نخواهد بود.
در صورت وجود نقص در سفارش ، خرابی فیزیکی یا فنی تنها 24 ساعت امکان اطلاع رسانی وجود دارد ؛ و مرجوعی کالا عیناً در مهلت 7 روز از زمان تحویل سفارش امکان پذیر است. در نظر داشته باشید که در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات مندرج در سایت و یا نقص کالا، تا 24 ساعت پس از تحویل ، لازم است موضوع را از طریق تماس تلفنی یا واتس آپ پشتیبانی اطلاع رسانی فرمایید. کلیه موارد فوق باید توسط واحد پشتیبانی تایید شود و در صورت تایید قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت. در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود. در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد پشتیبانی، طی 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری ( و یا حساب اسنپ پی ) واریز خواهد شد. در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.
در زمان کمپین های تخفیفی ( جشنواره های فروش ویژه ) به علت حجم بالای سفارشات ، درخواست لغو ، مرجوعی ، تعویض قابل انجام نیست ؛ در صورت ثبت درخواست شما در واتس آپ پشتیبانی، بعد از پایان کمپین درخواست شما پیگیری خواهد شد، و در صورت عدم ثبت درخواست در موعد مقرر ( 24 ساعت ) در واتس آپ پشتیبانی ، به منزله رضایت شما از کالا میباشد.
در تمامی این مراحل ، ارائه شماره فاکتور کالا الزامیست.
شماره واتس آپ پشتیبانی : 09914118710